lördag 23 januari 2010

måste fan byta tema på min blogg förlåt den suger ju

obs fortfarande dödssjuk. och jag har ingen medicin som skulle kunna stoppa detta elände utan jag måste LIDA MIG IGENOM DET. kan jag få lite empati komi komsi. nu ligger jag bara här i fett hår och fet hy och gamla sängkläder som jag inte orkar byta för att jag ändå tänker sjuksvettas lite mer den här helgen. ska bli så jävla skönt att städa sen ja!
imorse när jag kokade te berättade mamma om nån himla gång när en kille hade bara "du är ju alltid sjuk!!!! >:(" till henne då hon var sjuk och ej kunde komma på hans fest. men min mamma är ju dum så hon fattade aldrig att han UPPENBARLIGEN var ledzen för att hon inte skulle dit, utan trodde att han bara var allmänt oförskämd. fast om man tänker på det, om det hade funkat mellan dom två hade mamma aldrig fått barn med pappa och jag skulle ej finnas och då hade ni ej läst denna blogg och då hade livet sugit så det var väl bra att min mamma är lite sämst
ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar