lördag 24 april 2010

'O'

min gege tom fyller år idag och fick en överraskningsfest till sin ära. men ingen present av mig för jag är sämst. eller ett visst tekniskt problem uppstod som jag ska fixa snarast. hur som helst så har vi bara ätit en massa, bland annat tårta i toms korridor och sen förflyttade vi oss till café göteborg (som jag för övrigt rekommenderar stark) där jag kanske vann 3/15 matcher i fyra i rad...spela aldrig mot en kines. det sänker självkänslan REJÄLT. detta gäller alla sorts spel.
och mitt i en match ringer toms mamma och pappa och berättar att dom åkt från uppsala upp till umeå och skulle vara hos oss om typ 5 minuter. dom hade tagit med sig, ännu mer, tårta och jerry och mina favoritchips som smakar sjögräs. tyvärr kunde jag ej spela wii med jerry!! jag anser i alla fall att tom haft en jättebra födelsedag och den skulle blivit ännu bättre om min present fungerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar