torsdag 13 maj 2010

ett superviktigt seriöst inlägg med en massa superseriösa viktiga åsikter

jag är inte den som läser kända bloggar och detta är faktiskt första gången jag kikat in på paows (jag har bara påpekat hur knullad hon ser ut, utseendefixerad som jag är tihi). men alltså, denna gång hittade jag först ett inlägg om invandring och brottsliga invandrare som ska ut ur landet osv osv och sen ett om rasism, där hon anklagar anagina, som för övrigt kan vara den snyggaste och roligaste bloggaren, för att var rasist. eller okej, OMVÄND rasist. hehe.
eftersom jag inte är så insatt i invandringspolitiken så tänker jag inte uttala mig om det (ett exempel paow och många andra borde gått efter) men kommentarerna nedanför....vissa är faktiskt obetalbara. t ex fick jag reda på att våldtäkter aldrig existerade innan negrerna och blattarna kom till sverige. antar att jag inte är den enda som är väldigt överraskad! fler exempel följer nedan. roligt vilket intelligent stöd, och motstånd, hon har. det gör ju hennes liv värt att leva. speciellt då kommentarerna är genomtänkta också. i och för sig så verkar ju hela paow riktigt genomtänkt!

violas provoceringsskola del ett:
om du verkligen är jättetvungen att få många besökare till din blogg och gillar att reta upp diverse etniska grupper, bör du börja med att stava korrekt. att även använda STORA VUXNA ord som du egentligen vet vad dom betyder ger inte heller ett så himla bra intryck. tolvåringar kanske tycker du är häftig och ball och sånt men äldre (som du egentligen vill få respekt av) känner bara "åhhhhhhhhh ;<".

vad som annars händer i mitt liv: både mamma och pappa har pratat med mig om att jag ska gå till en kurator haha!!!!!!!

1 kommentar:

  1. om du inte redan har sett det så borde du se intervjun med poppe, rätt sorglig/rolig.

    sedan betvivlar jag å det grövsta att hon har skrivit inlägget "vem fan är mona muslim" själv, gissar på att hon knappast vet vad en tredjedel av orden betyder. dessutom oavsett vad man lägger för värderingar i inlägget så är det ju relativt välskrivet.

    skulle tippa på att någon från flashback har erbjudit sin hjälp :D

    SvaraRadera