måndag 15 februari 2010

helgen v6

http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=7001871853483103830

lördag var raidardag och jag hamnade på en lam klassfest men det blev bättre när den riktiga festen kom

jag måste verkligen jobba på nya posér
________________________________________________

söndag var en pinsam dag. råkade ta fel buss så jag hamnade på andra sidan umeå och typiskt nog så går bussarna en gång i halvtimmen vilket resulterade i att jag skulle blivit två timmar försenad om inte min pappi varit min räddare i nöden. allt blir iallafall bättre när jag kom till tom och fick träffa fina människor! jag älskar det kinesiska nyåret därför då finns det sushi och friterat och det är nog det bästa man kan äta





1 kommentar:

  1. Varför är dina bilder så blurry? Skaffa glasögon dongsaeng!!!

    SvaraRadera