onsdag 10 februari 2010

knullad i hjärtat återigen osv

Vad är det för liv jag lever när dom enda få tecken på att jag har ett socialt kontaktnät utanför skolan, signe och tom, flyttar ifrån mig. Otroligt orättvist
Och idag har jag matteprov, imorn spanskaprov och nästa vecka samhällsprov vilket INTE gör saken bättre… alls om någon ens förväntat sig det. Eftersom jag tydligen älskar skolan och vill hålla mig fast vid allt som rör skolan skolan SKOLAN SKOOOLAAAAN SKOLANNNNNN. Nej jag älskar inte skolan det gör jag verkligen inte. Nu är signe förmodligen i stockholm och jag har inte givit tillbaka hennes skjorta förlåt bebis du får den sen en annan gång om du inte flyttar till stockholm. Det är kravet. Nej nej är det olagligt att göra så? Jag tror jag, så du får den när du kommer hem! Det lovar jag signe

1 kommentar:

  1. det gläder mig att den är tillbaka hos sin rätta ägare!!!!
    hallå det är bra att jag flyttar, då får du komma och hälsa på mig jämt! <3

    SvaraRadera