lördag 12 juni 2010

hallå...tjena...ny bloggdesign hähähä


lånade toms jacka för att det regnar ute och jag frös och ville hem. ålidhem är så deprimerande utan människor. jag kommer nog inte klara av att bo ensam. saknar tom och tycker att han ska rädda mig från sina äckliga läskiga grannar som bara kollar på mina bröst och har äckliga händer.
jag vill bara umgås med signe och hon får inte åka härifrån. ska bara sova i denna sängen och lyssna på när signe pratar med sin pojkvän om hur mycket hon längtar till honom och stockholm och bort från umeå (mig). min älskade fina signe som är så bäst, lämnar mig om några dagar. tack för dessa år bebis jag kommer sakna dig vet du

1 kommentar:

  1. ååå kommer sakna dig med min fina fina lilla ville! det blir fler år, bara inte lika ofta! pus

    SvaraRadera