lördag 5 juni 2010

och nu jagar jag morgonen längs avenyer

jag och anja befinner oss på ölidhem. igår kväll såg vi alice i underlandet, en ganska osammanhängande men söt film. vi gillar johnny depp! jag provade även dom där nya ringar från extrella. kan väl säga att dom gick att äta men....inte så mycket mer än det. inte direkt taggat att äta JÄTTEMÅNGA. fast jag snorar istället. jättemånga, mycket. och hostar. spillde ut te på golvet och nu är det lite kletigt. måste moppa. fan. vill ha betjänter. då skulle det vara roligt att "bo ensam". observera att jag använde citattecken. för det är inte egentligen att bo ensam detta. utan det är mer som ett litet ställe att fly till när jag ej spendera tid med mamma och pappa. skönt skönt skönt. kom hit fast inte alla och inte vissa. eller kom inte hit alls. stanna hemma. somna om igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar