lördag 5 juni 2010

vilka fasoner

för er som vet vem denna killen är, kan detta var lite intressant.
detta var iallafall ett av stunderna i mitt liv då jag fattade noll. hela jag var ett frågetecken. tycker han är lite väl självgod, då jag ALDRIG pratat med denna killen öga mot öga, knappt ens över internet. var fick han dessa idéer ifrån? vad gör jag som uppfattas som flörtigt? herregud

"hej viola, jag vill be om ursäkt för att jag började skriva till dig. det hela verkade ju väldigt mycket som att jag var intresserad av dig och jag tyckte det var kul att av en slump hitta dig på facebook. i det skede som jag skrev till dig var det helt slut mellan mig och min nuvarande flickvän men saker och ting förändrades och vi blev efter någon månad ihop igen. jag vet inte om du har varit intresserad av mig och det här mailet kanske känns jättelöjligt. jag har satt mig i en knepig sits då jag först skrivit till dig och gett sken av att vara intresserad men då jag och min flickvän senare blir ihop igen. förlåt för att jag gjorde som jag gjorde."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar