torsdag 17 juni 2010

kan du känna det


nu börjar jag seriöst få lite ångest över att typ alla////många ska på peace men inte jag. det hade varit ganska skönt att se kent, the kooks, jay z osv. men om man ser saker på den ljusa sidan så ska jag istället få uppleva hästpojken och kritan anttila på trästock. ska låtsas att det är femtio gånger värdare. önskar iallafall mina finaste tjejer en säker bra häftig nice vecka i borlänge om en och en halv vecka! jag kommer definitivt lacka ur om ni kommer hem utan michelle (det känns troligast att hon tappas bort)
men ah, nästa sommar då jävlar är det jag som ska röja runt bland tälten

2 kommentarer:

  1. AHAHAH ååh du är så söt viola :]]] och du... hatar.... ju kent...?

    SvaraRadera
  2. jag tror jag ska försöka smuggla på michelle en sån där sak som visar vart någon är, då kan man ej tappa bort någon!!!!!

    SvaraRadera